diumenge, 13 de setembre del 2015

EL CANIGÓ

Ja ha passat un any més, bé el 2014 no vam fer la sortida familiar perquè vam anar al Kirguistan.
Com cada any, fem aquesta sortida on els familiars que poden hi anem, i d'altres que no ho són. El Canigó tampoc és un 3000 mil, però sí que és una muntanya molt emblemàtica per a nosaltres i per tant com que alguns de la "family" no l'haviem fet, ha estat escollit per la sortida d'aquest any. Hem dormit al refugi de Marialles, hi hem estat bé.
El temps s'ha aguantat, tot i la previsió dolenta que hi havia. I ens ho hem passat tots molt bé, fins i tot el Muf (gos).

dissabte, 28 de setembre del 2013

LA FORQUETA (Àngel Orús)

Com cada any,  pel mes de setembre organitzem una sortida familiar per fer un 3000 mil. Aquest cop hem triat la Forqueta, és un tres mil tranquil i és el que li agrada a l'Aïnhoa. Vam pujar al refugi d'Àngel Orús el dissabte, el temps ja no era massa bo, hi havia molta boira però no ens vam mullar.
El diumenge es va fer de dia amb el mateix temps del dissabte, tot era una boira i finalment vam decidir no anar cap al cim perquè no hauriem vist res.
Queda pendent.  Un altre any serà.

dissabte, 15 de setembre del 2012

VALLHIBIERNA

Sortim el divendres dia 14 de setembre cap al refugi de Conangles, per fer la sortida anual del 3000 de l'Aïnhoa. És el 8è any que el mes de setembre fem aquesta sortida.
El dissabte molt aviat marxem cap al poble d'Aneto i cap a  Llauset on deixem el cotxe i comencem a caminar cap al cim del Vallhibierna, passem pel pas de Cavall i cap el coll de Llauset, on cop arribats al coll ens animem hi pugem el Pic de Llauset.

diumenge, 11 de setembre del 2011

PIC DE SANFONTS

Aquest any la sortida familiar la farem en un cim que no arriba als 3000 mil, degut a que Terrassa fa els "100 Anys" d'Excursionisme i ens ha vingut de gust participar-hi, el cim escollit és el Santfonts, situat al Principat d'Andorra.

divendres, 24 de setembre del 2010

RENCLUSA.. COTIELLA

El cap de setmana del 25 i 26 de setembre del 2010, vam organitzar la sortida anual cap a la Renclusa per fer l'Aneto, però com veureu a les fotos va ser del tot impossible, llavors vam marxar cap a la muntanya del Cotiella, a les 12 del migdia començavem a caminar amb un sol fantàstic.

divendres, 25 de setembre del 2009

PIC D'ALBA

Els dies 25 i 26 de setembre del 2009, la sortida la fem cap a Benasc, anem a dormir al refugi de la Renclusa amb intenció de fer l'endemà el pic d'Alba. El dia és esplèndid, però arribem al coll i a partir d'aquest punt hi ha bastanta neu i les sabates que portem no són les més adeqüades, per tant amb l'Aïnhoa anem pujant el cim fins arribar a la quota 3000m i tornem a baixa a trobar-nos amb la resta de companys que ens havien acompanyat.

dissabte, 27 de setembre del 2008

VETERANS o GEMELOS

El divendres dia 26 de setembre de 2008, fem la sortida familiar amb intenció de fer el cim dels Veterans o Gemelos, anem a dormir al refugi de Biadós, l'endemà tenim la sorpresa de que està plovent, però no perdem els ànims i esperem una mica, finalment sortim equipats i cap amunt falta gent.